Thursday 16 May 2013

#1 Kejutan yang tak seberapa

Yo whatsup people. Eh. Assalammualaikum. *flips handbag*

Pada 25 April 2013, kita dikejutkan dengan berita tentang semakan kemasukan ke Matrikulasi. Makanya, saya sebagai manusia yang normal pun, kalut tak sudah untuk mengetahui saya dapat ke tak.

                                          Ya ya ya. Tahniah kepada saya. Terima kasih.


Manakala pada hari ini, kita kita semua boleh check upu pulak. Sekali lagi, sebagai manusia yang normal tepat jam 12 tengah hari tadi, phone sudah menjadi mangsa bagi menyemak benda alah tersebut.


                                            Sekali lagi tahniah kepada saya. Terima kasih.


Pesanan saya kepada anda semua, kat mana pun kita belajar, belajar lah dengan bersungguh-sungguh. Dapat pointer tinggi, boleh sambung belajar course yang kalian nak, bila kita belajar yang kita minat, kerja senang dapat, bila kerja senang dapat, kahwin pun takda masalah. Okay dak.

Sekian. Bye.

No comments: